Συμβουλές Διατροφής

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΤΕ ΞΑΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ:

1)    επιβραδύνεται  ο μεταβολισμός σας,
2)    αυξάνονται οι πιθανότητες να  υπερκαταναλώσετε φαγητό στο επόμενο γεύμα,  
3)    αυξάνεται το σωματικό βάρος μακροπρόθεσμα,
4)    αυξάνονται οι πιθανότητες να  εμφανίσετε σακχαρώδη διαβήτη,
5)    δημιουργούνται  προβλήματα δυσπεψίας.

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ.

Αποτελεί τον καλύτερο τρόπο αυτό - αξιολόγησης. Καταγράψτε το είδος της τροφής που καταναλώνετε, πότε την καταναλώνετε και τι συναισθήματα έχετε τη στιγμή αυτή.


ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΑ ΦΡΕΣΚΑ ΦΡΟΥΤΑ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΩΝ ΧΥΜΩΝ.

Οι χυμοί περιέχουν περισσότερες θερμίδες, λιγότερες φυτικές ίνες και περισσότερα απλά σάκχαρα από τα φρούτα.


ΘΕΣΤΕ ΜΙΚΡΟΥΣ  ΣΤΟΧΟΥΣ.

Θέτοντας ρεαλιστικούς και επιτεύξιμους στόχους αποφεύγετε την απογοήτευση , η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο στην προσπάθεια διαχείρισης του βάρους.


ΕΝΥΔΑΤΩΣΤΕ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ.

Το αίσθημα της δίψας συγχέεται πολλές φορές με το αίσθημα της πείνας. Όταν δεν καταναλώνονται επαρκείς ποσότητες  νερού, ο οργανισμός στρέφεται στις τροφές για να καλύψει τις ανάγκες του. Έτσι, κάποιες φορές η πείνα που νιώθει κάποιος στην πραγματικότητα είναι δίψα.