ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΠΑΧΑΙΝΕΙ;

Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν αποφασίσουν να χάσουν βάρος, παραλείπουν το βραδινό γεύμα.

Ένα ισορροπημένο βραδινό είναι χρήσιμο, γιατί παρέχει στον οργανισμό τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, τα οποία θα τον βοηθήσουν στη διασφάλιση ποιοτικού ύπνου και θα εξασφαλίσουν την ομαλή αύξηση της γλυκόζης. Έτσι προλαμβάνεται τυχόν «υπογλυκαιμία» που θα διαταράξει τον ύπνο, αλλά και θα προκαλέσει περισσότερη πείνα και αναζήτηση τροφών που περιέχουν λιπαρά και απλούς υδατάνθρακες είτε κατά τη διάρκεια της νύχτας είτε το επόμενο πρωί.

Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο, στο αν θα συντελέσει στην αύξηση του βάρους ή όχι, είναι η ποιότητα και η ποσότητά του. Η πρόσληψη ή η απώλεια βάρους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το ενεργειακό ισοζύγιο. Όταν προσλαμβάνονται περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνονται, αυξάνεται το βάρος. Όταν προσλαμβάνονται λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανώνται, μειώνεται το βάρος. Εφόσον με το βραδινό γεύμα δεν ξεπερνάει κάποιος τις ημερήσιες θερμιδικές του ανάγκες, δεν θα αυξηθεί και τo βάρος.

Εντάξτε στο βραδινό σας σαλάτα εποχής , τροφές που περιέχουν άπαχη ζωική πρωτεινή και τροφές που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες. Οι ποσότητες των τροφίμων εξαρτώνται από τις θερμιδικές ανάγκες του κάθε ατόμου.

Φροντίστε να το καταναλώνετε 2-3 ώρες πριν κοιμηθείτε για να μην επιβαρύνετε το γαστρεντερικό σύστημα. Μην χρησιμοποιείτε το βραδινό σαν μέσο χαλάρωσης μετά από μια κουραστική ημέρα.