ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΑΓΝΟΗΣΕΤΕ" ΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ;

Η ζυγαριά αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για τον έλεγχο του σωματικού βάρους.
Είναι σημαντικό όμως, να διακρίνετε τις περιπτώσεις που η άνοδος ή η στασιμότητα της δεν πρέπει να σας επηρεάσει και να σταθεί εμπόδιο στην προσπάθειά σας.

 

  1. Ξεκινάτε άσκηση ή κάνετε έντονη προπόνηση και ιδιαίτερα με βάρη. Η ζυγαριά μπορεί να είναι σταθερή τον πρώτο καιρό ή να αυξηθεί ελάχιστα. Αυτό προκύπτει από την αλλαγή της σύστασης του σώματος (πιθανή αύξηση μυϊκής μάζας). Η διαφορά όμως στο σώμα σας θα είναι ορατή. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να διακόψετε την άσκηση.
  2. Έχετε δυσκοιλιότητα και δεν αποβάλλεται το περιεχόμενο του εντέρου.
  3. Καταναλώνετε αρκετό αλάτι. Εξαιτίας του νατρίου που περιέχει, προκαλείται κατακράτηση υγρών.
  4. Πριν, κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως και στην ωορρηξία, εξαιτίας της κατακράτησης υγρών.
  5. Λαμβάνετε αντικαταθλιπτικά, αγχολυτικά, κορτικοστεροειδή, αντιφλεγμονώδη φάρμακα.
  6. Είστε πιο ενυδατωμένοι.

Αν στις παραπάνω περιπτώσεις εξακολουθείτε να προσέχετε τη διατροφή σας, θα ανταμειφθείτε σύντομα.Να έχετε υπομονή και να παρατηρείτε αν έχετε χάσει πόντους, αν τα ρούχα σας είναι πιο άνετα, αν φαίνεστε πιο κομψοί.
Τέλος μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο διαιτολόγο - διατροφολόγο, ο οποίος μέσω της λιπομέτρησης θα σας ενημερώσει για τη σύσταση του σώματός σας.