ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Πολλά άτομα αναρωτιούνται τι μπορούν να καταναλώσουν στην παραλία για να μην πεινάνε αλλά και να μην επιβαρυνθούν με πολλές θερμίδες. Τα σνακ είναι απαραίτητα για την πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών, συμβάλλουν στην καλύτερη διαχείριση της πείνας και του βάρους.

Στη συνέχεια σας παραθέτω κάποιες επιλογές σνακ:

  1. Φρέσκα φρούτα εποχής. Μπορείτε να τα καταναλώσετε με τη φλούδα (εφόσον τα έχετε πλύνει σχολαστικά) ή να τα καθαρίσετε και να τα τοποθετήσετε σ' ένα μπολάκι. Για να αποφευχθεί η οξείδωση, προσθέστε μικρή ποσότητα φυσικού χυμού λεμονιού. Προσφέρουν ενέργεια μέχρι να καταναλωθεί το κυρίως γεύμα.

  2. Αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη. Περιέχουν θρεπτικά συστατικά και ικανοποιούν την επιθυμία για γλυκό.

  3. Φρέσκα λαχανικά (αγγούρι, καρότο, ντοματίνια, πιπεριά). Εφοδιάζουν τον οργανισμό με αντιοξειδωτικά, συμβάλλουν στη διατήρηση της ενυδάτωσης.

  4. Ξηροί καρποί ανάλατοι. Έχει αποδειχθεί από πολλές έρευνες ότι είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά και είναι μία από τις καλύτερες πηγές φυτικών πρωτεϊνών.

  5. Ψητά τσιπς λαχανικών (κολοκυθιού, μελιτζάνας, γλυκοπατάτας). Χαρίζουν πολύτιμες βιταμίνες και προκαλούν κορεσμό λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν.

  6. Σπιτικές μπάρες δημητριακών. Σε περίπτωση που αγοράσετε έτοιμες, ελέγξτε τα συστατικάκαι τις θερμίδες τους.

  7. Κράκερς ολικής αλέσεως ή παξιμαδάκια κριθαρένια με τυρί χαμηλών λιπαρών.

  8. Γιαούρτι μειωμένων λιπαρών με κριτσίνια πολύσπορα ή φρούτο ή ξηρούς καρπούς.

Όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, θα πρέπει να τα καταναλώνετε με μέτρο. Τέλος δε θα πρέπει να ξεχνάτε την κατανάλωση νερού, για να αποφύγετε την πιθανότητα αφυδάτωσης.