ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΠΟ!

Οι περισσότεροι πιστεύουν πως για να χάσουν κιλά , θα πρέπει να πεινάσουν πολύ. Κάτι που αποτελεί μύθο γιατί η ισορροπημένη διατροφή δεν προκαλεί αίσθημα πείνας. Μάλιστα πολλά άτομα στο γραφείο μου αναφέρουν, πως αν γνώριζαν ότι δε θα τους λείψουν οι αγαπημένες τους γεύσεις και δε θα πεινάνε, θα υιοθετούσαν νωρίτερα έναν υγιεινό τρόπο διατροφής.

Αν έχετε και εσείς τις επιφυλάξεις σας, αυτή τη φορά κινηθείτε διαφορετικά.

  1. Θέστε μικρούς και επιτεύξιμους στόχους. Οι δίαιτες που υπόσχονται θαύματα μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σας. Δεν μπορείτε να τις ακολουθείτε διά βίου και παρά τη γρήγορη απώλεια βάρους που υπόσχονται, αν αυτή επιτευχθεί, τελικά προέρχεται κυρίως από απώλεια μυϊκής μάζας και υγρών και όχι από το λίπος - που ουσιαστικά αυτό ευθύνεται για την εμφάνιση πολλών νοσημάτων.
  2. Κρατήστε ημερολόγιο διατροφής. Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε σε επιστημονικό περιοδικό, βρέθηκε ότι όσοι κρατούσαν ημερολόγιο διατροφής έχασαν δύο φορές περισσότερο βάρος από όσους δεν κρατούσαν.
  3. Ξεχωρίστε την πείνα σας. Τρώτε για να λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός σας ή για να «ταΐσετε» τα συναισθήματά σας; Έτσι θα αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού, όταν δεν πεινάτε πραγματικά.
  4. Μην παραλείπετε γεύματα. Διατηρώντας το σάκχαρο του αίματος σε φυσιολογικά επίπεδα, μπορείτε να διαχειριστείτε καλύτερα την πείνα σας.
  5. Αποφύγετε τους αυστηρούς περιορισμούς. Μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας το αγαπημένο σας φαγητό ή γλυκό , αρκεί να προσέχετε την ποσότητα και τη συχνότητα που τα καταναλώνετε.
  6. Καταναλώστε 1-2 λίτρα νερό ημερησίως. Πολλά άτομα τρώνε παραπάνω , ενώ στην πραγματικότητα διψάνε.
  7. Εντάξτε στην καθημερινότητά σας το είδος της άσκησης που σας ευχαριστεί.
  8. Ζητήστε τη βοήθεια ενός διατροφολόγου , ο οποίος αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο στη μάχη σας με τα κιλά.